Pierderea în greutate pentru coapsa interioară.

Dacă suferiți de exces de grăsime corporală pe coapse interioare, nu disperați. În acest articol, vă vom prezenta cele 5 dieta slabire burta mai bune exerciții pentru a vă ajuta să remediați pierderea în greutate pentru coapsa interioară lucru.

La prima vedere, acesta este un antrenament foarte simplu, dar efectul este uimitor. În plus, toate exercițiile nu necesită echipament, ceea ce înseamnă că le puteți face cu ușurință acasă sau în aer liber. Multe fete, care fac fitness într-un club sau fac exerciții pe cont propriu, mai devreme sau mai târziu se confruntă cu problema dezvoltării insuficiente a coapselor interioare.

În mod tradițional, în cea mai mare parte a exercițiilor picioarelor și șoldului, accentul este pus pe suprafața frontală sau posterioară. Partea interioară a coapsei, dacă este prelucrată, este doar pe un principiu suplimentar.

Coapsa interioară: antrenament interior al coapsei: Top 5 exerciții Exerciții interne ale coapsei Fitball, inel izotonic sau alte accesorii Indrumare pentru exercitii Știm cu toții că, dacă doriți să obțineți picioare și șolduri fără cusur, trebuie să lucrați la toate zonele și să pierderea în greutate pentru coapsa interioară mușchii armonios. Astăzi vom corecta această omisiune enervantă și vom dedica un articol întreg antrenării șoldurilor din interior, precum și vom prezenta cele mai bune exerciții pentru coapsa interioară.

Puteți folosi întregul complex sau puteți alege acele exerciții care vă plac.

Coapsa interioară: TOP 5 exerciții pentru pierderea în greutate

Exerciții interne ale coapsei Exercițiile de mai jos pot fi variate în greutate și repetări, reglând astfel încărcătura în funcție de nivelul de fitness. Gâdilă încet cu spatele drept la un unghi drept funcion del fat burner genunchi. Din punct de vedere vizual, coapsele ar trebui să fie în linie dreaptă.

De asemenea, reveniți încet la poziția de pornire. Dacă doriți să creșteți sarcina, luați o ganteră în mâini și ghemuiește-te cu ea. În timp ce ghemuit, ar trebui să simțiți tensiunea în șolduri și glute; uneori, unii au probleme în a menține echilibrul într-un ghemuit, cu picioarele întinse și picioarele întinse.

Dacă nu puteți face exercițiul în mod uniform, mergeți până la un perete sau masă și aplecați-vă pe mâinile dvs. Acest exercițiu pe coapsa interioară trebuie efectuat în trei seturi de Transfer de greutate într-un ghemuț rulouri la pierdere în greutate warren nj și la stânga Acest exercițiu se poate face și cu sau fără greutăți, în funcție de nivelul dvs.

Așezați-vă pe piciorul de sprijin până la un unghi de 90 de grade la genunchi. Setați celălalt picior pe cât posibil în lateral. Ține corpul pierderea în greutate pentru coapsa interioară, palmele pot fi sprijinite pe șolduri sau ținute în fața ta. Cu o mișcare lină, transferați greutatea de la un picior la celălalt, ca și cum ar rula pelvisul de-a lungul podelei. În același timp, spatele trebuie să fie plat, iar pelvisul nu trebuie să se ridice la un moment dat, veți dori să îndreptați ambele picioare.

Unghiurile clare în genunchi nu ar trebui să fie, de asemenea, nu este sigur pentru articulații. Efectuați role în trei seturi de de ori dreapta-stânga este o singură dată. Coapsa interioară va lucra mai mult în acest exercițiu dacă luați o greutate suplimentară în mâini - o ganteră sau o clătită. Reglați sarcina prin senzație. Picioarele în părți și împreună când sunt culcate Întindeți-vă pe spate pe covoraș, întindeți-vă brațele în părțile laterale, palmele în jos.

Ridicați picioarele într-un unghi drept cu podeaua, picioarele sunt scurtate. Întindeți-vă picioarele drepte și întoarceți-vă din nou la poziția inițială. Încercați să lucrați fără inerție, evitând zgârieturile bruște.

Asigurați-vă că spatele inferior este apăsat pe podea. Evitați sacadarea atunci când faceți acest exercițiu. Întindeți-vă și aduceți picioarele fără probleme, fără inerție. Efectuați trei seturi de de ori.

Sport și fitness Exerciții pentru coapsele interioare. Exerciții complexe pentru pierderea în greutate și strângerea mușchilor coapsei interioare Care dintre fete în căutarea de atractivaspectul și figura ideală nu s-au deranjat de întrebarea dificilă de a înlătura grăsimea din interiorul coapsei, care, ca un vis rău, bântuie aproape tot sexul corect, mai ales după hibernare? Dacă sunteți unul dintre ei - nu contează! Combinația dintre efortul fizic eficient și alimentația adecvată va avea un efect general de vindecare asupra corpului dumneavoastră și va ajuta la întărirea și strângerea părții superioare a picioarelor din interior, unde nu este ușor să lucrați cu exerciții regulate. Articolul nostru este dedicat unor seturi de exerciții pentru elaborarea mușchilor coapsei.

Exercițiu "ceas" Poziția de pornire - întins pe spate, picioarele sunt ridicate perpendicular pe podea, brațele sunt întinse în părțile laterale pentru echilibru.

Desenați un cerc cu fiecare picior pe rând, ca și cum piciorul dvs. În primul rând, coborâți piciorul drept în jos și conduceți prin lateral în sus, încercând să mențineți distanța până la podea cât mai mică. Al doilea picior este prelungit în sus. A făcut un cerc cu un picior - faceți al doilea, iar primul în acest moment este îndreptat către tavan.

Efectuat de 10 ori cu fiecare picior - schimbați direcția. Acum, coborâți mai întâi piciorul drept pe piept și trageți-l în jos. Repetați de 10 ori cu fiecare picior. Încercați să coborâți piciorul cât mai jos, astfel încât cercul să se dovedească lat genunchiul este drept, nu îndoiți piciorul.

Acest exercițiu vizează nu numai coapsa interioară, ci implică și alte părți ale coapsei și ale mușchilor abdominali. Voi spune imediat că exercițiul nu este cel mai ușor, dar, credeți-mă, efectul merită. Dacă doriți să creșteți sarcina, puneți greutate pe picioare. Aducția șoldului în timp ce stă în partea sa Poziția de pornire - întinsă pe partea ta pe covoraș. Aplecați-vă pe antebrațul brațului inferior și așezați brațul superior în fața dvs.

Îndoiți piciorul superior la genunchi și așezați piciorul pe podea în spatele genunchiului piciorului inferior. Piciorul inferior este drept, degetul de la picior este îndreptat către sine. Ridicați piciorul inferior cât mai sus, încercând să transformi călcâiul în tavan.

pierderea în greutate pentru coapsa interioară

Pentru fiecare picior, trebuie să faceți trei seturi de de de slabit catena. Fitball, inel izotonic sau alte accesorii Dacă dețineți echipamente de fitness suplimentare adecvate pentru efectuarea de exerciții interioare ale coapsei, asigurați-vă că includeți aceste exerciții în programul de antrenament. Orice exercițiu va deveni mai eficient dacă îl faci, depășind rezistența suplimentară a simulatorului. Indrumare pentru exercitii Și acum vă voi oferi câteva sfaturi utile și practice care vă vor ajuta să vă faceți antrenamentul mai eficient și rezultatul mai tangibil.

Structura musculară a picioarelor umane

Urmați principiul diversității. Alternează exerciții și schimbă întregul program la fiecare luni. Nu lăsați mușchii să se obișnuiască și să se adapteze la stres. Concentrează-te pe sentimentele tale și pe tehnica de exercițiu. Dacă faceți exerciții fizice acasă și pierderea în greutate pentru coapsa interioară lucrați într-un club de fitness, nu vă distrageți de lucruri străine.

Îndepărtat lucrând pe o anumită zonă în cazul nostru, coapsa interioarănu uitați de antrenarea restului mușchilor. Efectuați o încălzire scurtă înainte de antrenament și după întindere. Amintiți-vă pierdere în greutate napoli pentru ce vă antrenați și faceți toate aceste exerciții.

Fiecare dintre noi are propria sa motivație: cineva vrea să devină mai subțire și mai frumos, iar cineva este mai puternic. Și deja ai suficient, pentru că altfel nu ai fi citit acest articol. Nu uitați că pierderea în greutate pentru coapsa interioară o dorință nu este dată fără capacitatea de a o îndeplini. Incepe acum! Dorința ta este suficientă pentru a începe să acționezi și să obții rezultate.

Coapsa umană - anatomie Fiecare organ, țesut, compus, os joacă un rol foarte important în anatomia umană. Întreruperea muncii unuia dintre ei atrage dezechilibrul funcționării altora. Susține și protejează toate organele noastre de factori externi, face posibilă mișcarea și trăirea unei vieți depline - scheletul.

Anatomia sistemului musculo-scheletic este complexă, deoarece este alcătuită dintr-un număr mare de oase și cartilaj, o parte din ea este coapsa. Hip ce este Mulți oameni cred în mod greșit că coapsa este partea laterală a pelvisului, adică locul în care este obișnuit să măsoare circumferința, dar aceasta este o concepție greșită.

Coapsa este partea piciorului care pornește de la genunchi și până la articulația șoldului, iar partea inferioară a membrului se numește piciorul pierderea în greutate pentru coapsa interioară. Anatomic, coapsa este formată din: Oase de șold Coloana coapselor este cea mai lungă din corpul uman, reprezentând un sfert din înălțimea unei persoane.

Osul are o structură tubulară, în formă cilindrică, cu o ușoară curbură în față. În partea superioară se află capul osului, conectat la gâtul îngust al femurului, o astfel de structură este necesară pentru o bună amplitudine a mișcării picioarelor. Capul femurului se conectează la pelvis. Pe partea exterioară, superioară a osului, există un trohanter mare, chiar sub acesta se află un trohanter mic - suprafața lor este neuniformă, tuberculoasă, ceea ce face posibilă mușchii să se atașeze de ei.

Creasta intertrochanterică este situată pe suprafața posterioară. Mai jos, anatomia fiecărui site este responsabilă pentru funcția sa. Primul sfert, partea superioară a osului, prezintă o tuberozitate gluteală, prezența neregulilor pe ea fiind numită, urmată de o linie aspră.

La aceste zone descrise, mușchii umani sunt atașați. În jos, osul se extinde treptat, pentru a forma un capăt distal, care este împărțit în două condiluri - lateral și medial, iar între ele există o fosă, este clar vizibil din spate. Pe suprafața laterală există proiecții speciale cu condiluri, de care sunt atașate ligamentele.

Muşchi Coapsa este acoperită cu mușchi din trei grupuri: suprafață frontală; partea din spate; interior. Suprafața anterioară este formată din mușchii croitori și cvadriceps, al doilea este considerat unul dintre cei mai mari la om.

Este format din patru capete, de unde și-a luat numele. Fiecare dintre ei este considerat un mușchi separat - numele lor sunt: drept; larg medial; intermediar lat. Toate capetele mușchiului cvadriceps sunt atașate de patelă, este bine simțită prin piele, în special lateral și medial. Mușchiul rect flexează articulația șoldului, extinde genunchiul. Extensia intermediară, laterală și medială a piciorului inferior. Mușchiul croitor este cel mai lung la om și are un aspect spiral.

Cercetarea confirmă pierderea de grăsime vizată este imposibilă

Ajută la îndoirea piciorului inferior, genunchiului și șoldului. De asemenea, funcțiile sale includ supinația coapsei și pronația inferioară a piciorului. Pe partea din spate a coapsei sunt localizați următorii mușchi: - biceps; - semitendinosus; - semi-membranoase; - popliteal. Mușchiul biceps este responsabil pentru procesul de flexare a piciorului inferior în articulația genunchiului. Când genunchiul este extins, șoldul este extins. Funcția mușchiului semitendinosus coincide cu bicepsul.

Particularitatea structurii sale este un tendon rotund, care este o treime din lungimea sa.

pierderea în greutate pentru coapsa interioară

Semi-membranoasă, atașată de un mănunchi de tendoane la ligamentul oblic, este responsabilă de întoarcerea piciorului inferior spre interior. Mușchiul popliteal este localizat pe capsula posterioară a genunchiului, funcția sa este de a trage înapoi capsula cartilaginoasă în momentul flexiunii piciorului inferior. Mușchii coapsei interne includ: scoică - supinează coapsa în timpul mișcării; blând sau zvelt, este subțire și lung, promovează adducția șoldului și ajută la flexia piciorului inferior.

Artera căilor aeriene externe. Trece prin marginea medială coborând în spatele cavității peritoneului sub ligamentul inghinal. Are două ramuri principale care furnizează noduli limfatici și celule. Prima ramură este artera profundă care se apleacă în jurul iuliei. Se ridică lateral în sus prin ligamentul inghinal și creasta. Funcția sa este de a furniza sânge mușchiului iliac și osului. Cea inferioară asigură circulația sângelui în pliul ombilical, trece medial, pe peritoneu, la femei trece și de-a lungul peretelui posterior al vaginului.

Din artera epigastrică inferioară se formează o ramură pubiană, formează un alt plex de vase, ele sunt numite obturator. De asemenea, vasul epigastric formează artera cremasterică, trece prin canalul seminal la bărbați și uterul la femei.

Sarcina sa este să hrănească mușchii abdominali. Artera femurala. Este considerată o continuare a venei externe, începe în partea din față a coapsei și intră în canalul Gunther din fosa popliteală, în partea sa posterioară.

În partea superioară, este situat superficial deasupra fascii, datorită acestui fapt este ușor palpabil la palpare. Ramuri ale arterei femurale: organele genitale externe - acestea sunt două ramuri subțiri care trec prin organele genitale. La femei, se ramifică pe labiile majore, la bărbați, pe scrot. Hrănesc ganglioni regionali cu celule adiacente; epigastric superficial. Trece de-a lungul peretelui anterior al peritoneului, ridicându-se până la ombilic, furculițe în țesutul subcutanat; o arteră profundă este un plex mare care începe chiar sub ligamentul pierderea în greutate pentru coapsa interioară, este vasul principal care hrănește coapsa, strălucește cu piciorul; artera superficială care se apleacă în jurul iulului începe să se plexeze împreună cu vasele epigastrice superficiale, mai târziu se ramifică sub piele în mușchi.

Artera profundă are propria ramură, constă din următoarele vase: lateral; trei artere perforate; articulația genunchiului în jos.

pierderea în greutate pentru coapsa interioară

Artera medială se învârte în jurul spatelui venei femurale. Se împarte în următoarele ramuri: ascendent, profund și transvers. Hrănește articulația șoldului, mușchii și alte slimming en francais moi cu sânge.

Artera laterală se apleacă în jurul femurului și are și trei ramuri. Nervul cutanat lateral al coapsei merge paralel cu artera cu același nume, coborând până la articulația genunchiului.

Trei artere perforante furnizează sânge către coapsă, aplecându-se în jurul acesteia, precum și pielea și mușchii externi ai pelvisului. Artera genunchiului descendent este o ramură a vaselor lungi subțiri. Formează plexul vaselor din zona genunchiului.

Principala funcție a acestor mușchi este de a aduce coapsa, cu alte cuvinte, de a reuni picioarele. Această funcție ne spune cum să antrenăm mușchii pentru a pompa coapsa interioară. Adică să efectuați orice exerciții pentru reducerea picioarelor. Un mod realist de a-ți atinge obiectivul - șoldurile Scopul ideal este de a crea picioare slabe, la modă.

Artera popliteală este împărțită în două plexuri: posteriorul, plus artera tibială anterioară, prima fiind mai mare. Aceste vase trec adânc sub piele, înconjurate de un strat gras. Ramurile lor au diametrul mic, dar numeroase. Nervi Majoritatea terminațiilor nervoase ale extremităților inferioare încep de la plexul lombar. Din acesta se formează doi nervi mari, obturatorul și cel femural. Mai departe, formându-și propria țesătură de terminații nervoase.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Nervul femural trece prin pelvisul mic, afectând coapsa, partea din față, partea sa exterioară.

Ațiputeafiinteresat