Pierderea în greutate interioară a coapsei înainte și după

Într-o lună în care pierzi grăsime pe interiorul coapselor, sunt foarte.

Principala funcție a acestor mușchi este de a aduce coapsa, cu alte cuvinte, de a reuni picioarele.

Într-o lună în care pierzi grăsime pe interiorul coapselor, sunt foarte.

Această funcție ne spune cum să antrenăm mușchii pentru a pompa coapsa interioară. Adică să efectuați orice exerciții pentru reducerea picioarelor. Cum să strângeți coapsa interioară Unele antrenamente nu vor da rezultatul dorit dacă există un strat de grăsime. De asemenea, va necesita organizarea unei alimentații adecvate. Dacă greutatea este normală, iar înălțimea coapsei interioare nu este asociată cu excesul de grăsime, ci cu slăbiciunea mușchilor adductor, în acest caz, vă puteți limita la unele exerciții.

Alături de antrenament pentru consolidarea mușchilor adductor, asigurați-vă că faceți exerciții pentru a dezvolta spatele și partea din față a coapselor pentru a obține un corp frumos simetric. Pentru a pompa uniform mușchii picioarelor, a strânge și a arde excesul de grăsime, trebuie să efectuați cardio de ori pe săptămână.

Poate fi mers rapid, alergat, mers cu bicicleta. Durata acestor exerciții pentru pierderea în greutate ar trebui să fie de cel puțin de minute. Exerciții interne ale coapsei Așa cum am menționat mai sus, aproape toate exercițiile pe coapsa interioară sunt efectuate la reducerea picioarelor, iar majoritatea nu necesită simulatoare speciale. Și asta înseamnă că puteți construi mușchi acasă.

marco polo pierdere în greutate efectele secundare ale arzătoarelor de grăsime lipo 6

Singurul lucru de care aveți nevoie este greutatea specială. Exercițiu foarfece Acest exercițiu are două opțiuni. În fiecare dintre ei dar în al doilea mult mai multîmpreună cu mușchii adductor, lucrăm mușchii abdominali.

Prima opțiune. Luați o poziție supină, întindeți-vă brațele de-a lungul torsului sau pentru comoditatea așezării sub fese.

survivor sa pierdere în greutate sandvișuri sănătoase pierdere în greutate

Spatele cu spatele inferior ar trebui să fie apăsat pe podea. Pentru a face acest lucru, ridicați capul de la podea. Ridicați picioarele la 30 cm de podea și întindeți-vă picioarele în părțile laterale.

Completați o serie de 20 de repetări de cruci ale picioarelor. Faceți 3 seturi. Puteți utiliza greutăți speciale. A doua opțiune. Fără a schimba poziția, ridicați partea superioară a corpului la 45 de grade de la podea, brațele întindându-se înainte. Completează 20 de cruci.

Cum să strângeți coapsa interioară

Repetați exercițiul de 3 ori. Mușchii abdominali ar trebui să fie încordat pe tot parcursul exercițiului. Creșterea picioarelor Întins pe podea, cu spatele jos apăsat. Picioarele ridicate la 90 de grade până la podea. Întindeți-vă picioarele pe laturi cât mai larg, țineți câteva secunde și reveniți la poziția de pornire.

Trageți-vă de șosete și mențineți picioarele drepte. Efectuați 20 de repetări, apoi întindeți-vă din nou picioarele și țineți-vă timp de de secunde și reveniți din nou la poziția de pornire.

volei vă va ajuta să pierdeți în greutate tipuri de intervenții chirurgicale privind pierderea în greutate

Urmați 3 abordări. Exercițiu cu minge Cea mai ușoară opțiune de a lucra și de a pompa în interiorul coapsei este să strângeți ceva cu ele. Pentru a face acest lucru, luați o minge sau o minge mică. Luați o poziție culcată pe podea, îndoiți genunchii. Pierderea în greutate interioară a coapsei înainte și după mingea între genunchi.

Strângeți mingea și țineți-o câteva secunde, apoi relaxați-vă picioarele.

Coapsa interioară: TOP 5 exerciții pentru pierderea în greutate

Repetați exercițiul de 20 de ori. Odihnește-te și fă încă 2 ori mai complete. Plie squats Stai drept, picioarele mai late decât umerii, picioarele întoarse spre exterior. Pe măsură ce inspirați, începeți să vă scufundați până când șoldurile dvs. Cu cât ești mai profund, cu atât mai bine, dar până când te simți confortabil făcând exercițiul. Pe măsură ce expirați, reveniți la poziția de pornire, împingându-vă călcâiele. Faceți 3 seturi de 20 repetări. Puteți folosi gantera prinzând clătitul de sus și așezându-l între picioare.

În plus față de coapsa interioară, vă puteți pompa fesele cu acest exercițiu. Nu transferați greutatea corporală pe șosete, astfel încât să izolați sarcina pe mușchii frontali ai coapsei. Alunecări laterale Puneți picioarele înălțime de umeri, întindeți-vă șosetele puțin. Faceți o lunge cu piciorul drept spre partea dreaptă și ușor înainte, cât mai mult posibil, în timp ce se ghemuiește, trage pelvisul înapoi, țineți o secundă, reveniți în poziția inițială. Când se plimbă în lateral, genunchiul ar trebui să "meargă" în direcția șosetelor, dar să nu depășească linia lor, călcâiul nu ar trebui să vină de pe podea.

Procedați pierderea în greutate interioară a coapsei înainte și după fel cu al doilea picior.

Cum să slăbești pe coapsele interioare și exterioare, 4 pași pentru a slăbi pe coapsele interioare

Pentru o încărcare mai mare, puteți efectua mai întâi exercițiul pe un picior, apoi pe celălalt. Deci 3 seturi de 20 repetari. Mahi stătea de partea lui Când este efectuat corect, acest exercițiu ajută la pomparea și tonifierea suprafeței interioare a coapsei. Ghemuindu-te pe partea stângă, odihnește-ți mâinile, îndoaie piciorul drept și pune-l în fața stângă. Cu un picior drept, fă 20 de mișcări fluturând sau până când simți o senzație de arsură în mușchi.

Trebuie să-l ridicați cât mai sus și să-l coborâți fără a atinge podeaua. Întoarceți-vă în cealaltă dieta v t hotenství, faceți același lucru cu celălalt picior. Repetați exercițiul. Exerciții de yoga pentru coapsa interioară O mare atenție este acordată mușchilor interiori ai coapsei în timpul exercițiilor statistice împrumutate de la yoga. Este suficient să reamintim poziția populară a lotusului, pe baza dezvăluirii complete a articulațiilor șoldului și a mușchilor bine întinși ai coapsei.

Este adevărat, această poză nu este ușoară pentru un începător și totul vine cu experiență. Exercițiu cu fluturi Un exercițiu foarte popular care ne-a venit din practicile orientale. Așezați-vă pe podea, îndoiți genunchii, întindeți genunchii pe părți, apăsați-vă călcâiele pe voi înșivă. Rotiți aripile fluturelui timp de câteva minute, astfel încât să întindeți mușchii coapselor interioare. Acest exercițiu nu se agită atât de mult, încât trage bine și tonifică coapsele interioare.

Stai pe podea, întinde picioarele înainte, întinde capul în sus, îndreaptă coloana vertebrală.

cel mai bun supliment de pierdere în greutate în eau greutatea pierde karne ki dua

Păstrând această tracțiune, aduceți piciorul drept la inghinal și țineți-l cu mâna, acum aduceți cu atenție piciorul stâng. Transferați greutatea corpului în mușchii sciatici și mențineți echilibrul fără a rotunji spatele până când apare vreun disconfort.

Fără a-ți ridica picioarele unul de la celălalt, trageți-le către corp și așezați-vă călcâiele mai aproape de cruce. Puneți-vă mâinile pe genunchi, încercând să le apăsați pe podea. Țineți cât puteți. Îndoiți piciorul drept și așezați-l pe glezna stângă, așezându-vă degetele între coapsa stângă și piciorul inferior.

Principala funcție a acestor mușchi este de a aduce coapsa, cu alte cuvinte, de a reuni picioarele.

În prima lecție te poți sprijini de perete. Exerciții de întindere pe coapsa interioară Fiecare sesiune ar trebui să se încheie cu exerciții de întindere, care nu numai că previne rănile și reduce durerea, dar ajută la prelungirea mușchilor, ceea ce face ca picioarele să fie mai zvelte și mai potrivite. Următoarele exerciții sunt potrivite pentru întinderea coapsei interioare. Exercitiul 1 Stați pe podea, întindeți-vă picioarele. Pune mâinile pe podea la spate, sprijinindu-te ușor cu corpul, șosetele sunt îndreptate către tine.

Mențineți această poziție timp de 30 de secunde. Picioarele trebuie să fie late între ele, astfel încât să poți simți întinderea adductoarelor situate pe suprafața interioară a coapsei. Exercițiul 2 Acum trage-ți călcâiele spre tine, cu genunchii în lateral ca în exercițiul fluturelor.

Apăsând mâinile până la genunchi, încercați să vă apăsați șoldurile pe podea.

Exerciții interioare ale coapsei pentru fete la sală și acasă - Artroza -

Exercițiul 3 Treci pe toate patru, întinde-ți genunchii în părțile laterale și trage-ți călcâiele pe fese. Dacă faceți totul bine, ar trebui să simțiți extensia interioară a coapsei. Pentru a rezuma, pentru a face interiorul coapsei mai atractiv aveți nevoie: executați exerciții adecvate; nu uita de antrenamentul cardio; respecta dieta corecta.

După cum vedeți, majoritatea exercițiilor pot fi efectuate acasă fără utilizarea dispozitivelor de asistență. Făcând acest lucru în mod regulat, puteți pompa atât mușchii care susțin partea interioară a coapsei, cât și reduceți celulita, pentru a face picioarele mai subțiri și mai durabile.

Astfel, puteți purta fuste scurte și haine de baie deschise în această vară. Alege acele activități care sunt mai aproape de tine în spirit și fii frumos. Fiecare mușchi are un set specific de funcții care, în combinație, ajută la asigurarea mișcării coordonate.

puteți folosi greutăți pentru a pierde în greutate pierderea în greutate după îndepărtarea adenomului pituitar

În același timp, această suprafață interioară a coapsei este una dintre cele mai problematice zone ale corpului. O muncă corectă pe aceasta nu este posibilă pentru toată lumea, mai ales dacă o persoană, dintr-un motiv sau altul, nu își poate permite să viziteze în mod regulat sala de sport. Cu toate acestea, există o cale de ieșire.

Instruire la domiciliu Face o elastică în interiorul coapsei. Exerciții eficiente pentru pierderea coapsei interioare în greutate Cei care, cu ajutorul dietelor, au încercat să scape de kilograme suplimentare pe interiorul șoldului, sunt familiarizați cu principiul de la 1 la 6. Omul slăbit la 7 kg, va ușura doar 1 kg în jumătatea inferioară a corpului. Cum se schimbă acest raport, îmbunătățirea formularului de beeder mai rapid și mai eficient? Sunt efortul fizic pentru pierderea în greutate?

Este foarte posibil să faceți față unei regim de slabit ore fixe de sarcini precum pomparea părții interioare a coapsei și acasă, fără a utiliza simulatoare costisitoare și echipamente speciale. Este suficient să dedici cel puțin puțin timp acestui lucru și în curând șoldurile din interior se vor strânge, scapi de tot ce este inutil și găsești o ușurare frumoasă.

Cele mai bune exerciții pentru pomparea coapsei interioare Există multe exerciții eficiente care ajută la pompa până la coapsa interioară acasă. Toate au ca scop lucrul cu această parte specială. Poți fi atent la următorul complex. Acasă, este foarte convenabil să efectuați un astfel de exercițiu precum aducerea piciorului cu un expansor.

Exerciții interioare ale coapsei pentru fete la sală și acasă

Ajută perfect să facă față unei astfel de sarcini precum pomparea mușchiului interior al coapsei. Poate fi realizat cu un simulator și cu o bandă de cauciuc obișnuită. În ultimul caz, trebuie să fie agățat pentru ceva, celălalt capăt trebuie fixat pe picior.

Ridică-te drept, apucă suportul cu mâna. Luați piciorul deoparte cât de mult posibil, apoi întoarceți-l în poziția inițială. Repetați pentru fiecare picior de 20 de ori. Este indicat să faceți două abordări. De asemenea, puteți cumpăra un simulator special pentru suprafața interioară a coapsei. Trebuie să fie plasat între picioare și stors.

Coapsa interioară: TOP 5 Exerciții de pierdere în greutate

Trebuie să vă culcați pe podea, să vă îndoiți în genunchi, să așezați un simulator între ele și să strângeți brațele cât mai mult. Se recomandă efectuarea de 20 de ori în două abordări. Acest exercițiu, care poate fi utilizat în acest scop, precum pomparea suprafeței interioare a coapsei, poate fi efectuat în sala de sport cu ajutorul unui simulator special.

Trebuie să stai pe ea, să așezi picioarele pe suporturi, apoi să le adune.

10 MIN INNER THIGHT WORKOUT - Antrenament pentru coapsele interioare - Izabela Pires

Exercitarea este bună prin faptul că face posibilă creșterea treptată a încărcăturii. Efectuați două abordări de de ori. Dacă nu știți cum să pompați partea interioară a coapsei, puteți acorda atenție acestui exercițiu, care poate fi făcut atât acasă, cât și la sală. Vă puteți folosi propria greutate și greutate.

  1. Coapsa interioară: exerciții pentru întărirea mușchilor și pierderea în greutate - Societate -
  2. Cum să strângeți coapsa interioară - Dermatită -
  3. Coapsa interioară: TOP 5 exerciții pentru pierderea în greutate - Eczemă June
  4. Mai bine me revizuirea aplicației în greutate

Luăm ibricul în mâini, punem picioarele foarte lărgite și îl întindem pe partea laterală a șosetelor. Apoi ne ghemuim în paralel cu podeaua. Este recomandat să faceți trei abordări de 10 ori. Acest exercițiu, care ajută la pomparea părții interioare a coapsei, este analog exercițiului cu dilatatorul, dar se efectuează în simulatorul de blocuri, astfel încât să puteți ajusta greutatea.

Ațiputeafiinteresat