Cum să știți zona de ardere a grăsimilor

Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

cum să știți zona de ardere a grăsimilor

Avertizări Zona de ardere a grăsimilor este definită ca nivelul de mișcare la care corpul tău arde în principal grăsimi pentru energie. Dacă scăderea în greutate este scopul antrenamentului dvs.

Antrenamente cardio pentru arderea rapidă a grăsimilor

Zona de ardere a grăsimilor este diferită pentru toată lumea, dar poate fi utilă în timpul antrenamentelor pentru a regla intensitatea antrenamentului pe baza ritmului cardiac. A calca Partea 1 din 2: Determinarea zonei de ardere a grăsimilor Calculați-vă zona de ardere a grăsimilor cu o formulă.

APLICAȚIA WORLD CLASS

Există o formulă relativ simplă pentru determinarea zonei de ardere a grăsimilor. În cum să știți zona de ardere a grăsimilor rând, căutați ritmul cardiac maxim MHR. Pentru a face acest lucru, scade-ți vârsta de la ca bărbat și ca femeie. Zona dvs. De exemplu, 40 MHR al unui bărbat ar fiiar zona sa de ardere a grăsimilor ar fi cuprinsă între și de bătăi pe minut. Folosiți un monitor de ritm cardiac. Există o varietate de monitoare de ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele pentru piept și chiar cele încorporate în mânerele unor aparate cardio.

Ritmul de ardere a grăsimilor, Ritmul cardiac in antrenamente: beneficii si efect - Sala Bucuresti

Monitoarele de ritm cardiac vă pot ajuta să vă judecați ritmul cardiac și zona de ardere a grăsimilor în funcție de vârstă, înălțime și greutate. Utilizarea unui monitor de ritm cardiac vă va oferi, de asemenea, o idee mai precisă despre locul în care vă este zona de ardere a grăsimilor.

Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac vă ține evidența ritmului cardiac în timp ce faceți mișcare și poate utiliza apoi datele curente ale ritmului cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor.

  • Lipozal pareri
  • Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate.
  • Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.
  • Cum să pierdeți grăsimea pe armpiturile voastre
  • Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort., Ritmul de ardere a grăsimilor

Mulți utilizatori pentru prima dată ai unui monitor de ritm cardiac constată că este posibil să nu se fi antrenat atât de tare pe cât credeau. Acordați o atenție deosebită și provocați-vă - dar păstrați-l în siguranță. Monitoarele de ritm cardiac pentru piept sunt doar puțin mai precise decât brățările sau ceasurile.

Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

De asemenea, sunt de obicei ceva mai scumpe. Obțineți un test VO2 Max. Un test VO2 max volumul pe unitate de timp, oxigen și maxim examinează cu exactitate capacitatea corpului dumneavoastră de a utiliza și transporta oxigen în timpul exercițiului.

Acest test cere participantului să meargă pe o bandă de alergat sau pe o bicicletă și să respire printr-o mască de față, care măsoară nivelul de oxigen și dioxid de carbon pe măsură ce ritmul cardiac crește. Aceste informații pot fi apoi utilizate pentru a determina nivelul la care ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona de ardere a grăsimilor.

Care ar trebui să fie pulsul

Testul VO2 Max este considerat cea mai precisă și mai fiabilă metodă de testare a stării inimii și a vaselor de sânge. Puteți merge la o sală de sport, la unele laboratoare și la medicul dumneavoastră pentru acest test. Folosiți testul de vorbire. Aceasta este cea mai puțin tehnică dintre toate modalitățile de a determina filmul de pierdere în greutate de ardere a grăsimilor. Testul de vorbire necesită să vorbiți în timpul exercițiului, determinând dacă ar trebui să creșteți sau să micșorați intensitatea antrenamentului în funcție de cât de respirați sunteți.

De exemplu, dacă nu ai respirație pentru a vorbi, atunci ar trebui să scazi intensitatea antrenamentului. Dacă poți vorbi ușor, nu te antrenezi suficient.

  • Belly fat pierdere în greutate
  • Ritmul cardiac in antrenamente: beneficii si efect Don't treat your body as a black-box.
  • Sus Acumulati energie si incercati sa o consumati.
  • Pierde greutatea pe cnn
  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Ar trebui să puteți spune o frază scurtă fără probleme. Partea 2 din 2: Aplicați zona de ardere a grăsimilor la exerciții Adăugați câteva exerciții cardio.

Efectuarea unei combinații de exerciții cardio moderate și viguroase vă va oferi de obicei cele mai bune rezultate.

Ce este antrenamentul cardio

Acest lucru este valabil mai ales dacă obiectivul dvs. Includeți forme de antrenament care nu sunt prea grele și se încadrează în zona de ardere a grăsimilor aproximativ jumătate din timp. Activitățile pot include jogging, ciclism sau înot mai lent.

cum să știți zona de ardere a grăsimilor

Dar acest lucru este diferit pentru toată lumea. De asemenea, alegeți câteva exerciții cardio care sunt mai intensive.

Cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Deși acest lucru se află în afara zonei dvs. Cu toate acestea, caloriile totale arse depind, de asemenea, de durata unui antrenament și poate fi mai ușor să vă exercitați mai mult în zona de ardere a grăsimilor, deoarece este mai puțin obositoare. În plus, includeți cel puțin de minute de cardio de intensitate moderată în antrenamentul săptămânal.

cum să știți zona de ardere a grăsimilor

Faceți și antrenament de forță. Este important să includeți antrenamentul de forță în programul săptămânal.

Ațiputeafiinteresat