Cum pot să pierd greutatea în mod natural

Top 10 moduri de a pierde în greutate în mod natural. Metoda bară de pierdere în greutate

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Pierderea în greutate natural este cel mai bun mod de a face acest lucru. Dietele accidentale pot funcționa pentru moment, dar nu sunt niciodată o soluție permanentă la problema dumneavoastră. De fapt, acestea vă pot încetini metabolismul și pot împiedica funcțiile normale ale celulelor. Deci, trebuie să-ți modifici stilul de viață în felul în care ești tu slabeste fara efort.

În acest articol, am enumerat 30 de moduri care vă vor ajuta să renunțați la moft și să aruncați niște grăsimi reale. Lasă-mă să-ți arăt niște lumină. Stabiliți obiectivul realist de pierdere în greutate Shutterstock Primul pas pentru a slăbi este să știi că trebuie să slăbești.

Că ai realizat. Acum, trebuie să stabiliți obiective realiste. Dacă vrei să slăbești 10 kilograme în 1 săptămână, mai întâi, nu vei putea face asta; în al doilea rând, faptul că nu poți pierde în greutate te poate face să te îndoiești de tine, ceea ce în cele din urmă te va demotiva.

Descompuneți cea mai mare agendă în agende mai mici. Faceți pași mici pentru a ajunge la greutatea finală. Înregistrați-vă dieta de trei zile Acesta este unul dintre cele mai bune moduri de a afla și de a vedea singur unde greșești. Consumați prea multe junk? Nu bei apă? Mănânci prea puțin?

Sfaturi de pierdere în greutate mod natural

Răspunsurile la toate aceste întrebări și la multe altele vor fi dezvăluite în evidența dietei de trei zile. Pur și simplu notați obiceiurile zilnice de masă - când mâncați, ce mâncați și cât mâncați. A consuma prea multe calorii și a mânca prea puțin poate duce, de asemenea, la creșterea în greutate. Verificați ce mâncați în weekend, înregistrați ce gustați etc.

Aflați câte calorii ar trebui să consumați Shutterstock Știi că mănânci prea mult sau prea puțin. Apoi, aflați câte calorii ar trebui să consumați în mod ideal. Pentru a afla câte calorii ar trebui să consumați. Să presupunem că dieta dvs. Încercați să reduceți încet caloriile. Cum pot să pierd greutatea în mod natural cu reducerea a de calorii și apoi consumați treptat de calorii. Cu toate acestea, dacă începeți să vă antrenați, poate fi necesar să consumați mai multe calorii.

Consultați-vă cu antrenorul de fitness sau dieteticianul pentru a afla care ar trebui să fie aportul de calorii dacă ați crescut nivelul de activitate. Reduceți zahărul Consumăm zahăr în numeroase forme diferite - zahăr rafinat, prăjitură, produse de patiserie, prăjituri, biscuiți, dulciuri, bomboane, brioșe, ketchup, băuturi ambalate etc.

Dacă vă uitați la dosarul dvs.

Cum să pierdeți greutatea copilului după sarcină în mod natural?

Deci, în primul rând, reduceți zahărul. Dar fă-o încet. De exemplu, dacă beți ceai sau cafea cu zahăr, ar trebui să începeți prin reducerea cantității de zahăr pe care o luați în ceai sau cafea. Și, în cele din urmă, nu adăugați zahăr. Dacă vă plac cookie-urile, încercați cookie-urile făcute cu zahăr brun și fulgi de ovăz.

Încercați prăjituri sau brioșe care conțin mai puțin cum pot să pierd greutatea în mod natural. Treptat, nu vei avea pofta de a mânca alimente cu zahăr și vei pierde în greutate fără să transpiri măcar în sala de gimnastică! Bucătăria dvs. Scoateți din bucătărie toate alimentele nesănătoase și dați-le sau aruncați-le în coș.

arderea grăsimilor este lentă

Da, fă câțiva pași drastici dacă vrei cu adevărat să slăbești. Este posibil să simțiți că aruncați banii în coș, dar este mult mai bine decât să aruncați sănătatea! Mergeți pe piață și obțineți legume, fructe, alimente bogate în fibre, ierburi, condimente, nuci, semințe de in etc. Mănâncă mâncare de casă Suntem prea ocupați pentru a găti. Uneori doar a nu face nimic ne face să ne simțim obosiți. Ei bine, desigur, unii dintre voi sunt cu adevărat ocupați și mereu în mișcare.

Dar trebuie să știți, puteți găti acasă fără a fi nevoie să faceți un prânz sau o cină elaborată.

Modalități simple de a pierde în greutate în mod natural

Poate fi simplu și rapid. Dar o salată sau o tocană? Dar orezul brun și ciupercile și legumele la grătar la cuptor?

Dar lintea fiartă cu legume sotate? Vă sfătuiesc cu tărie să vă gătiți mesele acasă, deoarece alimentele de la restaurant conțin calorii invizibile sub formă de sosuri, aditivi gustativi, etc. Dacă nu aveți timp să gătiți în timpul săptămânii, faceți-vă gătitul ușor de casă depozitați legume tocate sau sos de casă sau sos de salată în recipiente etanșe sau pungi cu fermoar.

Deci, în loc să bem apă, luăm un cookie sau două. În mod ideal, ar trebui să beți litri de apă sau mai mult dacă vă antrenați regulat.

Dar cu toții ne lipsește această marcă. A nu bea suficientă apă duce la încetinirea metabolică, acumularea de toxine, dezechilibrul pH-ului și împiedică funcțiile normale ale celulelor. Deci, faceți un efort conștient pentru a bea o cantitate adecvată de apă. Puteți adăuga castraveți sau mentă în apă pentru cum să jogăm să pierdeți grăsimea face să arate și să aibă un gust mai bun.

Consumă legume Pentru mine, legumele sunt ca matematica - cu cât fug mai mult de ea, cu atât mă urmărește mai mult! Nu știu despre matematică, dar legumele ajută la reducerea greutății.

Pot spune asta pentru că m-am chinuit și eu să slăbesc până când am început să consum legume în proporțiile potrivite. Mănâncă spanac, varză, salată verde, roșii, ridiche, țelină, morcov, sfeclă roșie, conopidă, broccoli, arpagic, scallions, ignam, gumă, vinete, roșii, ceapă, ierburi și condimente. Acestea vă vor ajuta să încărcați mai multe vitamine, minerale și fibre dietetice. Legumele sunt sărace în calorii și bogate în fibre. Astfel, vă pot ajuta să vă simțiți plin mai mult timp.

Aveți porții de legume pe zi. Consumă fructe Shutterstock Fructele sunt bogate în fibre dietetice, vitamine, minerale, zahăr din fructe și alți fitonutrienți care ajută la eliminarea toxinelor, îmbunătățesc digestia, ajută la scăderea în greutate, păstrează durerile de foame și îmbunătățesc sănătatea pielii și a părului. Stocați frigiderul cu diferite tipuri de fructe și consumați cel puțin 3 fructe diferite și obțineți în total 3 porții de fructe pe zi.

Spune Nu mâncării prăjite Este ciudat cât de periculoase ne atrag lucrurile cel mai mult. Alimentele prăjite au o valoare nutritivă zero, bogată în colesterol și sunt toxice pentru organism. Alimentele prăjite, cum ar fi puiul prăjit, chipsurile de cartofi, cartofii prăjiți, etc. Aceste alimente vă vor face mai predispuși la infarct, inflamație, constipație etc. Așadar, fiți atenți și aveți grijă de corpul vostru, ca și modul în care vă îngrijește.

Evitați alimentele cum pot să pierd greutatea în mod natural Shutterstock Un alt criminal este alimentele procesate.

big reverend reverend

Au un conținut ridicat de sodiu, conservanți, aditivi etc. Evitați consumul de salam, cârnați, pâine, mese gata cu microunde, mese gata consumate, cereale pentru micul dejun etc.

  • Pierdere în greutate sănătoasă în 1 săptămână
  • Renunta încărcarea telefonului în dormitor 10 modalități ușoare de a slăbi natural după sărbători - Ziarul de Sănătate Practicarea dreptul de comportamente alimentare 10 modalități ușoare de a slăbi natural după sărbători Carr-allan ușor mod de a pierde in greutate Modalități ușoare de a pierde în greutate în mod natural Carr-allan ușor mod de a pierde in greutate Modalități simple de a pierde în greutate în mod natural Internetul abunda de informatii eronate despre slabit.
  • Pierderea în greutate chinoa
  • Sfaturi de pierdere în greutate mod natural - 10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus
  • Renunță la fumat Cele mai bune sfaturi cu privire la modul de a pierde in greutate rapid, înainte de luna mai Cel mai eficient mod de a pierde in greutate rapid Cele mai bune sfaturi cu privire la modul de a pierde in greutate rapid, înainte de luna mai Mănâncă alimente care te țin plin Cel mai eficient mod natural de a pierde în greutate, Se spune deseori că activitatea fizică este o metodă eficientă care duce la scăderea în greutate.
  • WhatsApp Probleme de greutate obtinerea greutate mai mult decat este necesar este doar una dintre rapidă expansiune probleme de spațiu.
  • Top 10 moduri de a pierde în greutate în mod natural. Metoda bară de pierdere în greutate
  • Pierderea taliei fat

Nu treceți niciodată peste micul dejun Este extrem de important să vă rupeți postul în fiecare dimineață după ore de somn bun. Creierul controlează toate funcțiile corpului și, dacă nu le oferiți celulelor hrana pentru a efectua reacțiile biologice pentru a crea energie, creierul dvs.

Top 10 moduri de a pierde în greutate în mod natural

La rândul său, acest lucru va duce la letargie, metabolism lent, creștere în greutate, funcții cognitive îngreunate etc. Așadar, nu săriți niciodată de micul dejun. Mănâncă fulgi de ovăz, lapte, ouă, smoothie cu spanac, fructe etc pentru a-ți umple burta timp de cel puțin 2 ore. Te vei simți mai energic și te vei putea concentra mai bine. Hormonii, enzimele, părul, unghiile, mușchii etc.

Dacă aveți un program încărcat, puteți bea și shake-uri proteice. Fără carbohidrați după ora Noaptea este când nu ești activ. Prin urmare, evitați să mâncați carbohidrați după ora Dacă aveți cina după ora 19, consumați legume sotate, supă, tocană etc. De asemenea, puteți lua iaurt cu fructe la cină. Asigurați-vă că mâncați alimente cu indice glicemic scăzut. Adăugați fibre în dieta dvs. Shutterstock Fibrele dietetice previn absorbția grăsimilor, vă menține sătul mai mult timp și vă ajută să vă curățați colonul.

Acest lucru, la rândul său, vă îmbunătățește digestia și menține metabolismul activ. Așadar, includeți alimente bogate în fibre, cum ar fi ovăz, legume cu coajă, fructe cu pulpă, orez brun, orez roșu etc. Bea ceai verde Ceaiul verde este încărcat cu antioxidanți care ajută la eliminarea radicalilor nocivi ai oxigenului liber. Radicalii liberi ai oxigenului vă pot amenința corpul mutând ADN-ul celulelor și împiedicând organismul să funcționeze normal.

30 de moduri de a slăbi în mod natural

Acest lucru crește nivelul de stres care duce la inflamație. La rândul său, acest lucru duce la creșterea în greutate indusă de inflamație. Deci, faceți-vă un obicei să beți ceai verde cel puțin de trei ori pe zi fără zahăr.

sd2 slăbiciune

Evitați băuturile ambalate Shutterstock Sucurile de fructe ambalate, sucurile de legume, băuturile energizante etc. Glicemia ridicată poate duce la rezistență la insulină, creștere în greutate și diabet. Deci, este mai bine să beți sucuri de fructe sau legume proaspăt presate. De asemenea, aveți opțiunea de a comanda online sucuri sănătoase presate la rece sau de a le cumpăra de la un supermarket.

Consumați alcool limitat Socializarea este foarte importantă. Dar devine puțin dificil atunci când vrei să slăbești și vrei să stai cu prietenii sau să participi la o petrecere de birou. În acest scenariu, menopauza de ușurare și pierdere în greutate la un pahar de vin, sorbiți încet, continuați să vă mișcați și discutați cu diferite persoane și gustați alimente bogate în proteine.

Asigurați-vă că beți apă pentru a preveni deshidratarea. Mănâncă încet A mânca încet vă poate ajuta să slăbiți.

Cel mai bun mod natural de a pierde în greutate, Cele mai bune metode naturale de slăbire în 2020

Când mănânci încet, ai tendința de a consuma mai puțin aer, ceea ce se întâmplă atunci când mănânci repede. Mai mult, mâncarea lentă vă poate împiedica să mâncați în exces și vă poate ajuta să vă simțiți sățioși pentru o perioadă mai lungă. Serviți mâncarea pe o farfurie mică Shutterstock Mâncați întotdeauna pe o farfurie mică. Acest lucru vă va oferi creierului un indiciu vizual că există o cantitate mare de alimente pe farfurie. Și când veți termina de mâncat, veți ști că ați mâncat mult și nu mai aveți nevoie de altă porție.

Da, acest lucru va dura câteva zile pentru a vă obișnui, dar funcționează. Dormi în termen de 3 ore de cină După ce ai luat cina, așteaptă ore și apoi du-te la culcare. Acest lucru vă va împiedica să luați gustări noaptea târziu. Când consumi ceva după 3 ore după cină, corpul tău nu va putea folosi energia suplimentară sub formă de activitate. Prin urmare, se va păstra sub formă de grăsime, făcându-vă astfel să vă îngrășați.

Mai mult, gustarea seara târziu vă poate împiedica să adormiți, ceea ce este necesar și pentru a vă simți fără stres și a pierde în greutate. Mănâncă în fața oglinzii "Oglindă oglindă pe perete, cine este cel mai frumos dintre toate? Așadar, așezați-vă în fața unei oglinzi și mâncați, astfel încât să nu mâncați excesiv. Când vă priviți în oglindă, veți fi motivați să mâncați mai puțin, deoarece veți obține un indiciu vizual dacă veți obține oa doua porție sau pur și simplu vă veți mulțumi cum pot să pierd greutatea în mod natural prima porție.

Ideea este că nu mâncați în exces. Gustare sănătoasă Shutterstock La fel ca micul dejun, prânzul și cina, ar trebui să urmăriți și ce gustați. Dacă mănânci alimente procesate ca gustare, sunt șanse să nu slăbești indiferent de ce. Așadar, alegeți gustări sănătoase. Stocați-vă bucătăria și frigiderul cu fructe, hummus, morcov, castraveți, floricele etc.

Ațiputeafiinteresat