Pierde belly fat endomorf

Omega 3, 6, 9 | Fitness Geek

Poate datorita aparitiei a noi pierde belly fat endomorf printre membrii Culturism. Sper ca acest articol sa te ajute in cazul in care te simti frustrat de faptul ca esti prea slab in ciuda faptului ca mananci cat de cat in regula si te antrenezi decent, dar nu obtii rezultatele scontate.

In primul rand trebuie sa intelegi ca viata ta se va invarti in jurul mancarii. Stiu ca sunt destul de ciudat dar voi explica imediat care este treaba cu acest sfat.

cum să vă slăbiți pe șezlongurile

Alimentatia unui ectomorf - surplus de calorii Problema de baza a ectomorfilor nu este atat ca nu se ingrasa pur si simplu, ci ca nu isi ating nici pe departe necesarul caloric zilnic si nici nu au un apetit care sa ii ajute in acest sens. Tu va trebui sa iti calculezi consumul zilnic de calorii care sa iti permita sa te mentii, ca ulterior sa iti poti seta obiectivul caloric pentru masa musculara.

Acesta va trebuie sa fie cu cel putin de calorii peste. Ma gandesc ca undeva pe la de calorii tot va trebui sa obtii din mancare si suplimente.

Program de alimentare: în 10 săptămâni cu un pachet de șase pe plajă!

Ceea ce trebuie sa retii insa keto actives pret catena ca acele calorii ar fi grozav daca nu le-ai obtine din toate prostiile de shaorme, dublu cheeseburgeri, paine alba si toate "bunatatile planetei", ci din mancare de calitate! Evita pe cat posibil alimentele ambalate si procesate, chiar si cand vine vorba de anumite cereale care mai pot contine si termeni precum "fit" in denumirea lor.

Nu e calea catre Scopul tau va fi sa ii oferi organismului macronutrientii de care are nevoie pentru a dezvolta masa musculara si nu alimentele care il vor ajuta sa depuna un strat gros de grasime. Dieta unui ectomorf ar trebui sa se invarta in jurul surselor de mancare naturale, integrale.

Diferitele tipuri de corp în combinație cu culturismul: cineva poate deveni un bun culturist? Tipul de corp vs pierderea de grăsime, Fresh articles Diferitele tipuri de corp în combinație cu culturismul: cineva poate deveni un bun culturist? Aveți o talie relativ îngustă; Ai puțină grăsime corporală; Corpul tău se simte greu; Tu ești puternic. Tipul corpului 3: Endomorf În timp ce un ectomorf ar putea, în teorie, să mănânce orice dorește, endomorful nu poate. Metabolismul lent al endomorfului asigură că acestea câștigă masă grasă la cel mai mic grad.

Majoritatea caloriilor ar trebui sa provina din carne slaba, oua, nuci, legume, fructe, verdeturi si orez, paste sau paine integrale, quinoa si fulgi de ovaz. Carbohidratii Huliti de catre multi, sursa grasimii corporale a multora, carbohidratii abia de curand au inceput sa fie considerati motivul principal pentru care oamenii se ingrasa salvand astfel reputatia grasimilor.

Carbohidratii

Da, ceva ce toti ectomorfii isi doresc. Bine, termenul principal este dezvoltarea de masa musculara, insa aceasta va putea fi obtinuta numai si printr-un adaos de grasime. Asadar, daca esti ectomorf, carbohidratii iti vor fi principalul aliat, prietenii tai.

Insa trebuie sa subliniez, pentru ca toata lumea sa inteleaga, ca nu toti carbohidratii sunt creati la fel. Am observat ca inca mai exista principiul ca: "trebuie sa bagi in tine tot ce apuci". Ma sperie sa mai citesc asta!

Cum ar trebui sa arate alimentatia si antrenamentul unui ectomorf?

Ei bine, carbohidratii sunt de doua tipuri si sunt clasificati astfel: carbohidrati cu digestie rapida si carbohidrati cu digestie lenta. Carbohidratii cu digestie rapida Carbohidratii cu digestie rapida, precum orezul alb, painea alba, biscuitii, bomboanele, zaharul, dextroza etc.

  • Tipul greu de fizic. Proporții corporale și tipuri constituționale. Mesomorf de tip fizic
  • Proteine de slabit

Dupa ce mananci alimente cu digestie rapida, organismul tau le va descompune si le va transforma in energie pe care o va folosi imediat si care in acest caz va reprezenta o simpla forma de glucoza. Energia este eliberata in circulatia sanguina. Carbohidratii cu digestie rapida forteaza corpul sa produca si sa secrete hormonul responsabil pentru depunerea grasimii, insulina.

Spike-ul acesta de insulina secretia de insulina se produce pentru ca energia glucoza sa fie transferata de la nivelul sangelui catre celulele din organism unde ea este necesara.

Diferitele tipuri de corp în combinație cu culturismul: cineva poate deveni un bun culturist?

Acum intervine partea cea mai stresanta pentru multi dintre noi. Daca organismul tau nu are nevoie de aceasta energie sau daca ea nu va fi arsa printr-o forma de activitate fizica, ea va fi pierde ajutoarele în greutate sub forma de grasime in celulele adipoase.

Cu toate acestea, daca totusi carbohidratii simpli cu digestie rapida sunt consumati la momentul oportun, cum ar fi exact dupa antrenament spike-ul de insulina va lua forma unui combustibil ce va determina anabolismul muscular, moment in care nutrientii vor fi absorbiti si va fi accelerata recuperarea musculara, fiind evitat astfel fenomenul de catabolism muscular "arderea" masei musculare.

Însă nu trebuie să va fie teamă de grăsimi, în special de acizii grași Omega 3, 6 și 9 care fac parte din categoria grăsimilor nesaturate.

Ectomorf fiind, punand masa musculara foarte greu, vei avea nevoie sa profiti de orice oportunitate pentru a-ti putea dezvolta muschii si pentru a-ti accelera procesul de recuperare pentru a te putea antrena cat mai rapid. Carbohidratii complecsi Carbohidratii complecsi, pe de alta parte, fac ca procesul de descompunere sa fie mai dificil pentru organism. Ne ofera o eliberare mai lenta de glucoza in sistemul sanguin in momentul in care sunt descompusi si nu cresc secretia de insulina in organism.

Aceasta eliberare lenta desigur aduce beneficii dezvoltarii musculare, pentru ca astfel le vei furniza constant muschilor nutrientii de care au nevoie pentru a se mentine in stadiul anabolic pentru a se dezvolta continuu.

Omega 3, 6, 9 | Fitness Geek

Spre deosebire de majoritatea indivizilor care se vor feri de carbohidrati, tu va trebui sa ii consumi in cantitate destul de mare pentru a-ti atinge necesarul caloric. Nu uita ca esti in perioada de masa. Trebuie sa mananci, sa mananci si Incearca totusi sa te limitezi la carbohidratii complecsi precum fasolea, orezul brun sau salbatic, pastele integrale, painea integrala citeste eticheta pentru ca multe pierde belly fat endomorf doar se declara integrale si de fapt au multi coloranti in loc de cereale integralecartofi dulci, fructe si legume.

poate perioada de oprire a pierderii

Carbo complecsi te vor determina sa te simti satul pentru o perioada de lunga si din aceasta cauza este posibil sa iti fie scazut apetitul considerabil in urmatoarele ore. Daca vei constata ca asta este o problema pentru tine, ca intr-adevar carbohidratii complecsi te determina sa mananci mai putin, atunci acela este momentul in care poti adauga in mixul tau niste carbohidrati simpli cartofi simpli, orez alb, paine alba.

Este esential sa mananci fructe si legume, fiind o sursa de carbohidrati ce iti aduc si calorii, dar si vitamine si minerale.

Related Posts

Vegetalele iti vor furniza si antioxidanti care te vor ajuta sa grabesti procesul de recuperare dupa antrenament si te vor mentine in forma si sanatos. Cantitatea exacta de carbohidrati de care ai nevoie este determinata de greutatea pe care o ai si in principiu ar trebui sa o multiplici cu grame de carbo per kilogram de masa corporala.

Este bine sa retii ca un gram de carbohidrati contine 4 calorii. Din cand in cand este indicat sa adaugi in dieta ta si o zi in care faci o superincarcare de carbohidrati pentru a evita ca organismul tau sa se obisnuiasca cu noul tau regim alimentar. Tin sa subliniez ca acest stil de alimentatie este strict pentru ectomorfi. Mezomorfii si endomorfii risca sa puna multa grasime daca nu au grija cum isi aleg alimentele.

Proteinele Pe scurt: proteinele sunt macronutrientul tau de baza.

Clasificarea tipurilor de corpuri ale femeilor.

Proteinele reprezinta caramizile cu care iti construiesti corpul. Sunt esentiale pentru culturistii care isi doresc sa dezvolte masa musculara rapid. As recomanda sa alegi in general surse de proteine slabe.

pierdere în greutate spa în spania

Nu este sanatos sa oferi corpului tau prea multe grasimi saturate, iar carnea in general vine insotita si de aceste elemente. Curcanul, puiul, pestele, carnea de vita slaba si ouale, nucile si semintele, fasolea si desigur, shake-urile proteice reprezinta cele mai bune surse de proteine.

dieta dukan faza 1 przepisy

Incearca sa atingi cam ,5 grame de proteine per kilogram corp. Grasimile Din ce am observat eu, grasimile sunt de multe ori trecute cu vederea de catre ectomorfi. Grasimile joaca un rol esential in organism datorita lubrifierii celulelor din corp, insa motivul principal pentru care ectomorfii ar trebui sa acorde multa atentie grasimilor este pentru ca acestea le regleaza nivelurile de testosteron!

Si banuiesc ca stii ca fara testosteron, esti Testosteronul diferentiaza femeile de barbati cand vine vorba de dezvoltarea musculara. Asta a fost o mica precizare pentru cititoarele pierde belly fat endomorf care se feresc de greutatile prea mari care le vor determina sa fie "prea musculoase".

La fel ca si carbohidratii, grasimile sunt si ele de mai multe tipuri. Lucru pe care probabil deja il stiai dat fiind faptul ca peste tot suntem bombardati cu informatii despre grasimi saturate, polinesaturate, mono, trans etc.

Pierde belly fat endomorf intervine greseala pe care multi o fac alegand alimente numai pentru ca sunt bogate caloric si cum ei au nevoie de multe calorii, pai merge sa bagi orice.

Acel "orice", iti poate afecta cam "totul" din organism. Prin urmare, alimentele bogate in grasimi saturate ar trebui sa fie pe cat posibil evitate intrucat obtureaza arterele, cresc nivelul de colesterol si pe linie directa zeus burners fat probleme cardiovasculare. Grasimile pe care tu trebuie sa le cauti sunt cele bogate in omega 3, omega 6 si omega 9, cauta sa fie o balanta cat mai echilibrata intre ele.

Surplusul de omega 6 nu este nici el benefic, deci sa nu cazi in plasa "omega-urilor", crezand ca este in regula sa ai rate ridicate chiar si de omega 6.

Alimentatia unui ectomorf - surplus de calorii

Proportia ar trebui sa fie cam Exemple de surse de grasimi ideale ar fi: peste gras, bogat in omega 3 somon, ton, pierde belly fat endomorf, macrou, hering, scrumbieavocado, semintele de in, toata game de seminte si nuci alune de padure, fistic, nuci etc.

Incearca sa adaugi toate aceste surse de grasimi sanatoase in regimul tau. In sensul caloric, te poti bucura de 9 calorii pe gram de grasime, grozav as zice cum pierdeți grăsimea brațului pentru ectomorfi!

Advantages of being an ENDOMORPH

Alimentatie recomandata pentru ectomorfi Acum ca am trasat liniile importante, tu va trebui sa determini in ce proportii trebuie sa se regaseasca toti acesti macronutrienti in dieta ta.

Poate parea ciudat, insa retine ca un ectomorf se alimenteaza diferit fata de un individ culturist cu un alt metabolism.

pierderea în greutate sydney ns

Retine ca:.

Ațiputeafiinteresat