Pierde 9 kilograme de grăsime. Pierde 9 kilograme de grăsime, Pin on dieta și pierderea în greutate

pierde 9 kilograme de grăsime

Acasă Sfaturi Cum să slăbești până la 9 Kg Cum să slăbești până la 9 Kg Indiferent dacă pentru ănătate au pentru a vă purta blugii kinny preferați, a pierde 9 kilograme ete pierde 9 kilograme de grăsime obiectiv mare.

Frauen sind was Wunderbares (de)

Va fi nevoie de multă muncă și angajament din partea voatră, dar puteți face acet Conţinut: Etapa Indiferent dacă pentru sănătate sau pentru a vă purta blugii skinny preferați, a pierde 9 kilograme este un obiectiv mare. Va pierde 9 kilograme de grăsime nevoie de multă muncă și angajament din partea voastră, dar puteți face acest lucru.

Citiți mai jos pentru a afla cum să pierdeți 10 kilograme în siguranță și eficient.

pierde 9 kilograme de grăsime

Etapa Metoda 1 din 6: Înțelegeți stilul dvs. Ia prima săptămână pentru a analiza obiceiurile alimentare actuale. Pentru a face acest lucru, păstrați un jurnal alimentar. Urmărește tot ce mănânci și bei în cursul săptămânii, asigurându-te că include gustări și dimensiuni de porție. Pe măsură ce îți înregistrezi consumul de mâncare și băutură, ia notă de starea ta de spirit. Vei căuta un model. Mănânci atunci când ești trist, plictisit, stresat?

Dacă descoperiți că mâncați emoțional, rețineți acest lucru atunci când începeți dieta. Nu doriți să vă întoarceți inconștient la vechile obiceiuri emoționale. Determinați aportul dvs. După o săptămână de înregistrare a tot ceea ce mâncați, analizați-vă aportul săptămânal.

Folosiți un site gratuit de nutriție online pentru a determina câte calorii consumati. Adăugați caloriile pe care le-ați consumat pe parcursul întregii săptămâni.

Sehen Frauen sind was Wunderbares - Kostenlos Online de

Apoi, împărțiți acest număr la 7 pentru a găsi aportul zilnic mediu de calorii. Determinați consumul mediu zilnic de macronutrienți. Utilizați un site de nutriție online gratuit pentru a determina conținutul de macronutrienți din dieta dvs. Determinați media zilnică adăugând aportul de macronutrienți pentru toată săptămâna și împărțind la 7.

pierde 9 kilograme de grăsime

Faceți acest lucru cu aportul zilnic de grăsimi, carbohidrați și proteine. Este important să cunoașteți aportul de macronutrienți, deoarece doriți să limitați tipurile de calorii care sunt bune pentru a rămâne sănătos cu o dietă.

Faceți un angajament. Gândește-te de ce vrei să slăbești. Este pentru sănătate, aspect? Gândiți-vă care este obiectivul dvs.

  • Mama ocupată încearcă să piardă în greutate
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală pentru grăsime de durează Slăbitul din greutate Vs.
  • Cel mai bun mod de a pierde 20 kg de grăsime Grăsime pierde Add: ojifi81 - Date: - Views: - Clicks: Evident.
  • Pin on Delicios!, Pierde 9 kilograme de grăsime
  • Avertizări Din păcate, nu există încă un leac miraculos pentru a pierde în greutate foarte repede.
  • Cu alte cuvinte, slabirea falsa reprezinta pierderea in greutate, nu din rezervele de grasime, ci din masa muscular sau din retentia de apa.

Puneți această țintă într-un loc în care îl puteți vedea des, cum ar fi în frigider, oglindă pentru baie sau pe birou. Rata ta metabolică bazală sau BMR este de câte calorii arde corpul tău zilnic pentru a îndeplini funcții metabolice de bază, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc.

Acest calcul este important pentru a determina nevoile dvs. Calculați numărul de calorii arse în fiecare zi. Dacă sunteți nederactiv, înmulțiți BMR cu 1,2. Dacă sunteți suficient de activ, înmulțiți BMR cu 1,4. Dacă sunteți foarte activ, înmulțiți BMR cu 1,5.

Pierde 9 kilograme de grăsime

Acest randament este o estimare a numărului de calorii pe care le arzi în fiecare zi. Dacă faceți acest lucru, veți vedea că ardeți aproximativ ,97 calorii pe zi.

Calculați-vă obiectivul caloric. Pentru a face acest calcul, înmulțiți numărul de calorii pe care îl ardeți în fiecare zi după cum se calculează la pas Calculați numărul de calorii arse în fiecare zi cu 0,7 - 0, Exemplu: Dacă, ca omul de mai sus, arde aproximativ ,97 calorii pe zi, atunci vei dori să mănânci între ,7 ,97 x 0,7 și ,3 ,97 x 0, 85 calorii pe zi.

Cu cât este mai mare deficitul dvs. Cu cât deficitul dvs. Metoda 3 din 6: timp pentru dieta ta Înțelegeți cum să faceți un timp rezonabil de dietă. De multe ori, poate fi tentant să-ți faci timpul mai întâi dieta și apoi să-ți stabilești obiectivele calorii.

Pierde 9 kilograme într-o lună | Sfaturi | June

Cu toate acestea, acest lucru duce adesea la așteptări alimentare nerealiste, diete rapide și diete yo-yo. Pentru a evita acest lucru, găsiți în primul rând un deficit caloric sănătos Calculați-vă ținta de calorii, apoi folosiți această secțiune pentru a calcula cât timp va dura să pierdeți 9 kg. Calculați-vă deficitul de calorii zilnic. Pentru a-ți păstra dieta, scade-ți ținta de calorii din pași Calculați-vă obiectivul caloric a numărului de calorii pe care le arzi pe zi din pași Calculați numărul de calorii arse pe zi.

Acest lucru vă va oferi numărul de calorii pe care trebuie să le arde în fiecare zi. Timpul tău. Există aproximativ 3.

Pierde 9 kilograme într-o lună

Deci, există Asta înseamnă că pentru a pierde 10 kilograme, va trebui să ardeți cu Pentru a vă calcula timpul, împărțiți Exemplul 1: Dacă aveți un deficit caloric zilnic de ,27 calorii, va trebui să împărțiți 70 la ,27 pentru a obține ~ 88 zile. Exemplul nr. Din cele două exemple de mai sus, puteți vedea că un deficit mai mare duce la pierderea în regim slabire rapida mai rapidă.

Momentul propriu-zis al dietei dvs. Cu toate acestea, în general, cu cât cântăriți mai mult, cu atât veți pierde mai rapid în greutate, dar pe măsură ce vă apropiați de greutatea ideală, rata pierderii de grăsime va încetini. Metoda 4 din 6: Calculați-vă ținta Macronutrient Calculați câtă proteină aveți nevoie într-o zi. Proteina este necesară pentru reparația musculară pe măsură ce îmbătrânești și după exerciții fizice.

pierde 9 kilograme de grăsime

Deci, pentru a converti grame în calorii, înmulțiți doar cu 4. Calculați câtă grăsime aveți nevoie într-o zi. Atunci când faceți dieta, este adesea tentant să eliminați din alimentația dvs. Dar grăsimea este necesară pentru sănătatea dvs. Grăsimea este esențială pentru formarea de pachete de țesuturi sănătoase și este necesară pentru producerea corectă de hormoni.

A nu mânca suficientă grăsime poate împiedica de fapt pierderea în greutate, ca să nu mai vorbim de a te face să pierde 9 kilograme de grăsime simți foarte foame. Pentru a calcula câte calorii de grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, înmulțiți 0,2 și 0,35 cu obiectivul dvs. Exemplu: Dacă intenționați să mâncați ,7 calorii pentru dietă, înmulțiți ,7 x 0,2 pentru a obține calorii și ,7 x 0,35 pentru a obține ,5 calorii.

Din aceasta, știți acum că, dacă intenționați să mâncați ,7 calorii pe zi, ar trebui să obțineți între ,5 din aceste calorii din grăsimi.

Cel mai bun mod de a pierde 20 kg de grăsime |

Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să mănânci, știi că există 9 calorii într-un gram de grăsime. Deci, pentru a converti caloriile în grame, doar înmulțiți cu 9. Exemplu: Din exemplul de mai sus, știți acum că dacă intenționați să mâncați ,7 calorii pe zi, ar trebui să obțineți între ,5 din aceste calorii din grăsimi. Deci, dacă intenționați să consumați calorii pe zi, ar trebui să mâncați între ,9 - 72 g grăsimi pe zi.

Calculați câți carbohidrați aveți nevoie într-o zi. Carbohidrații sunt folosiți numai pentru energie. Deci, corpul tău nu are o nevoie strictă de carbohidrați.

Mai degrabă, cantitatea de carbohidrați de care va avea nevoie organismul dvs. Exemplu: Dacă sunteți un bărbat activ de 30 de ani, care cântărește 81,5 kg, plănuiește ,7 calorii pe zi.

pierde 9 kilograme de grăsime

Deci, restul de calorii pentru până la ,7 calorii vor proveni din carbohidrați. Pentru numărarea numerelor maxim calorii pierde 9 kilograme de grăsime carbohidrați pe care le puteți consuma, reduceți nevoia dvs.

Día 1 am slabit cu pastile Unde se duce grăsimea atunci când slăbim? Când o persoană consumă mai multe calorii decât organismul său are nevoie, surplusul se depozitează sub formă de trigliceride o moleculă de glicerină de care se leagă trei acizi grași stocate în celulele grăsoase, numite adipocite.

Pentru a converti caloriile în carbohidrați în grame, știți că există 4 calorii pe gram de carbohidrați. Deci, pentru a converti caloriile în grame, trebuie doar să împărțiți la 4. Metoda 5 din 6: Implementați dieta Planifică-ți dieta.

Cel mai bun mod de a pierde 20 kg de grăsime

Acum că aveți în vedere ținta dvs. Acest lucru poate dura timp, încercați diferite idei de meniu și calculați caloriile și conținutul de macronutrienți. Găsiți o dietă care să se potrivească gustului și stilului dvs. Alimentele grozave pe care poate doriți să le luați în considerare adăugarea sau înlocuirea la dieta dvs.

Surse bune de grăsime includ migdale, alune, semințe de in, semințe de chia, pește, gălbenușuri de ou și ulei de măsline.

Surse bune de carbohidrați includ carbohidrați neprocesați, cum ar fi cartofii dulci, orez brun, fructe, fulgi de ovăz, tărâțe, miez de cereale integrale, ovăz bulgară, nuci și legume. Încercați să reduceți la minimum consumul de alimente extrem de procesate, cum ar fi pâine, produse de patiserie, paste, fast-food și alimente înghețate gata de consum.

Este util să alimentați cu oamenii cu care trăiți. Este mai ușor să mănânci sănătos dacă nu ești înconjurat de ispite și influențe rele. Încercați să faceți ca familia și colegii de cameră să vă fie alături. Curățați-vă bucătăria. Fă-ți o favoare și scapă de toate mâncărurile din interiorul casei tale. Este mai ușor să te lipești de alimentația ta, dacă mâncarea tentantă nu este ușor de găsit. A merge la cumparaturi. Mergeți la magazin și cumpărați alimentele de care aveți nevoie pentru dieta dvs.

Mâncați regulat în porții mici. Distribuie-ți caloriile pe tot parcursul zilei. Luați în considerare consumul a mese mici pe zi, în loc de doar trei.

Japanese secret to looking 10 years younger than your age/anti aging remedy

De asemenea, asigurați-vă că mâncați micul dejun când vă veți trezi. Bea apă. Bea apă în timpul și între mese. Acest lucru te va ajuta să te simți mai plin în timp ce faci dieta. Planificați mesele săptămânale de înșelat. Cu o dietă de lungă durată, cum ar fi 10 kilograme, partea cea mai grea este consecventă. Puțini oameni au hotărârea de a rămâne la dieta perfectă pentru luni este nevoie să slăbească 10 kilograme. Deci, este recomandat să-l incluzi în dieta ta înșelând mâncare o dată pe săptămână.

A înșela mâncare nu înseamnă că poți mânca o pizza întreagă și o cutie de înghețată la un moment dat. Dar aceasta este o oportunitate de a mânca ceva care nu este în dieta ta. Așadar, mănâncă două felii de pizza și un bol rezonabil de înghețată. Mâncați-vă mâncarea înșelătorie fără vinovăție și este o parte planificată din dieta dvs.

După aceea, reveniți imediat la dieta dvs. Alimentele care înșelează regulat și rezonabil pot chiar ajuta la îmbunătățirea metabolismului. Destul somn. Lipsa de somn poate intra în calea eforturilor de pierdere în greutate. Încercați să dormiți 8 ore în fiecare noapte.

Faceți din acest stil de viață.

Ațiputeafiinteresat