Mișcările de ardere a grăsimilor

Cele mai bune 6 exerciții pentru arderea grăsimilor pe care le puteți face acasă

Acțiune E-mail Săli de sport din întreaga lume se deschid din nou, dar majoritatea oamenilor sunt dezamăgiți de diferitele restricții, riscuri și realizarea faptului că nu mai au atât de mult timp de dedicat exercițiilor fizice.

grăsime arzător în siguranță sau nu pierderea în greutate masculină la 60 de ani

Covid a început o revoluție în industria fitnessului, iar noua tendință se referă la antrenamentele la domiciliu. Dacă urmează să urmezi această tendință, va trebui să cunoști unele dintre cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor pe care le poți face acasă.

Mulți oameni ocupați din întreaga lume nu doresc să petreacă ore întregi navetând și facând coadă în afara sălilor de sport, dar dorința de a avea un stomac plat este mai puternică ca niciodată acum, când sezonul estival a ajuns în cele din urmă la vârf. Dacă doriți să maximizați puținul timp pe care îl aveți pentru mișcările de ardere a grăsimilor vă exercita din camera de zi, verificați aceste exerciții de ardere a grăsimilor.

Cele mai bune antrenamente vor fi întotdeauna cele care constau în mișcări care implică mai multe grupuri musculare mari. Puteți lua cu ușurință o mișcare simplă și convențională de tonifiere și o puteți transforma în ceva mai eficient, care vă oferă cel mai mult bang pentru dolarul dvs. În timp ce este nevoie de o mulțime de diferite tipuri de antrenament pentru a ajunge la o formă de fitness bine rotunjită antrenament de forță, cardio, întindere etc.

fat burner cafe pierde 15 grasimi corporale

Aplicați acest concept la exercițiile care vă alcătuiesc rutinele și acestea devin antrenamente dinamice, cu ardere a grăsimilor. Iată cele mai bune exemple de exerciții care consumă multă energie și nu necesită echipament. Burpees Nicio compilație cardio nu ar fi completă fără burpees.

Îți provoacă fiecare parte a corpului și îți trimit ritmul cardiac crescând în cel mai scurt timp. Toate acestea se adaugă la un exercițiu care arde aproximativ 10 calorii pe minut [1].

Arderea mișcărilor de grăsime

Presupunând că efectuați eco subțire mit tartalmaz 10 și 20 de repetări în fiecare minut, acesta este unul dintre cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor. Puteți arde și mai multe calorii crescând ritmul. Asigurați-vă că nu lăsați formularul să sufere!

pierdere în greutate woodbridge nj poate ajuta glutamina cu pierderea in greutate

Sărituri de salt Dacă ați crezut că plângerile de bază sunt grele, nu ați încercat niciodată să plătiți înainte. Acest exercițiu pliometric întărește toți aceiași mușchi, dar, de asemenea, îți va bate inima în cel mai scurt timp. Pentru a începe, pur și simplu aruncați înainte pe piciorul stâng în timp ce vă aduceți brațul drept înainte și brațul stâng înapoi, coatele îndoite în unghiuri de 90 de grade.

De la lovitură, săriți direct în aer în timp ce vă schimbați poziția brațului și a piciorului, apoi aterizați cu brațul și piciorul opus în față. Veți arde aproximativ 12 calorii pe minut, astfel încât să puteți obține cu adevărat un antrenament bun într-un timp scurt.

Squats sărind La fel ca în cazul salturilor, salturile genuflexive adaugă un element cardio la o mișcare de bază de întărire. Veți efectua o ghemuit de greutate corporală cu brațele îndreptate în fața dvs. În partea de jos a ghemuitului, sări cât mai sus, aterizează cu genunchii ușor îndoiți, apoi scufundă-te imediat în următoarea ta ghemuit. Flotări Push-up-urile sunt un exercițiu corporal total care se modifică cu ușurință și pot fi făcute foarte provocatoare, chiar și pentru cel mai avid exercițiu.

Pentru a face flotări mai ușoare, ridicați-vă mâinile pe o bancă, pe blat sau pe un perete.

  1. 10 mișcări de ardere a grăsimilor corporale - Quinoa pierdere în greutate succes
  2. Pagina principala Arde organismul în același mod?
  3. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  4. Cele mai bune 13 exerciții pentru arderea grăsimilor pentru antrenament și exerciții
  5. Cum de a elimina stropirea grăsimilor din pereți
  6. Cele mai bune 6 exerciții pentru arderea grăsimilor pe care le puteți face acasă

Pentru a face flotările mai dificile, ridicați-vă picioarele. Cu cât unghiul este mai mare cu mâinile pe pământcu atât susțineți mai mult din greutatea corporală. De asemenea, puteți crește raza de mișcare ridicând mâinile pe cărți, împingând mânerele în sus sau ceva similar.

Alpiniști de munte Alpinistii montani ar putea câștiga premiul pentru exercițiile cele mai potrivite pentru călătorii, deoarece nu au nevoie de echipament și nu ocupă aproape deloc spațiu.

Pe de altă parte, merită, de asemenea, o oarecare recunoaștere pentru că sunt super provocatoare. O persoană de de kilograme se poate aștepta să ardă în jur de 30 de calorii după trei seturi de 40 de mișcările de ardere a grăsimilor.

Puteți încorpora cu ușurință oricare dintre aceste alte mișcări pentru a crea un antrenament complet sau pur și simplu alegeți cât mai multe seturi posibil.

Jacks Jumping Asta e corect. Această încălzire din vechea școală este o formă eficientă de cardio. Principalul beneficiu al practicării salturilor este că vă crește ritmul cardiac.

Respirați mai adânc în timp ce săriți, ceea ce vă transportă oxigen în sânge și, în cele din urmă, în mușchi. În plus, îți vei scutura sistemul limfatic și vei arde grăsimile într-un ritm rapid [2], favorizând pierderea în greutate.

5 MIȘCĂRI DE EXERCIȚII LA DOMICILIU PENTRU ARDEREA GRĂSIMILOR - SĂNĂTATE -

Sfat suplimentar: Faceți cât mai multe cricuri de sărituri timp de 10 secunde, odihniți-vă timp de 10 secunde, apoi repetați mișcările de ardere a grăsimilor rutină timp de 20 de secunde și 30 pierdere în greutate toronto secunde.

Ce să faci cu aceste exerciții Fiecare dintre mișcările menționate mai sus are potențialul de a consuma o mulțime de calorii pe cont propriu. Împerecherea sau combinarea lor poate fi o modalitate excelentă de a crea un antrenament acasă eficient în timp, care topește grăsimile.

Antrenez directori ocupați, mame și tati de mai bine de un deceniu, iar găsirea antrenamentelor de cameră de hotel eficiente în timp a fost întotdeauna o abilitate a mea. Din experiența mea cu clienți extrem de ocupați din întreaga lume, trei tipuri de rutină oferă cele mai bune rezultate în timp ce îmbunătățesc, de asemenea, rata de conformitate este inutil să ai cea mai bună rutină dacă nu o practici.

Fibrare: Acesta este modul în care obțineți rezultatul râvnit rapid. | Blog intensificat

Să explorăm câteva exemple: Plimbări zilnice Aceasta este linia de bază a protocolului de ardere a grăsimilor la domiciliu. Este important să vă dați seama că nicio rutină de exerciții fizice nu vă va ajuta să pierdeți în greutate dacă nu vă propuneți să obțineți Dacă reușiți să fiți în aer liber, urmăriți să faceți Mersul pe jos servește ca o modalitate excelentă de a vă lăsa capul, de a controla stresul și de a reduce la minimum creșterea grăsimii.

slăbiciune corporală pierdere în greutate pierderea în greutate din cauza fistulei

S-ar putea să nu pară prea mare lucru, dar obținerea a aproximativ Luate de-a lungul săptămânii, sunt de calorii, sau același număr de calorii într-o kilogramă de grăsime. Mergeți dimineața. Mergeți în timp ce faceți întâlniri la telefon. Mergeți după mese.

mary mendez freds burning slăbind rapid

Mergeți în timp ce ascultați podcasturi. Timpul de mers nu trebuie să fie timpul mort. Primă: Când ieșiți la plimbări, apăsați limba pe acoperișul gurii și respirați prin nas. Respirația nazală are o mulțime de beneficii, inclusiv: Extracție mai bună de oxigen, ceea ce poate duce la mai multă energie. Mențineți un pH echilibrat în corpul dumneavoastră.

m s pierde greutatea mod de a pierde în greutate în 2 săptămâni

Respirația nazală profundă poate reduce activitatea nervoasă a sistemului nervos simpatic răspuns la luptă sau la fugă. Creșteți oxidul nitric, care poate îmbunătăți fluxul de nutrienți în corpul dvs. Reglați intensitatea antrenamentului.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Respirația la gură accelerează pierderea de apă, ceea ce poate accelera deshidratarea. Protocolul de instruire intermitentă Acest protocol ar trebui să fie baza programului dvs. Dacă aveți articulații rigide sau leziuni anterioare, reduceți versiunea de sărituri a exercițiului cu cea statică exemplu: comutați sălbăticiile de sărituri cu genuflexiuni obișnuite.

Repetați acest lucru de ori pe zi, în fiecare zi. În cartea sa, Codul imunității, Joel Greene explică cât de repede efectuarea unui exercițiu total rece și într-un moment total aleatoriu al zilei vă va ajuta corpul să învețe acel tipar particular de mișcare, îmbunătățind puterea, rata metabolică deci pierderea de grăsime și sănătatea articulațiilor.

Secretul menținerii unui corp tânăr ar putea la fel de bine să poți trece de la zero la erou sau ghemuit cât de repede poți fără o a doua notificare așa cum strămoșii noștri ar fi putut să-și facă toată viața.

1. Burpees

Acest protocol de antrenament intermitent nu durează practic și are un efect cumulativ nebun. O idee grozavă este să faci exercițiul ales de fiecare dată când lovești toaleta pentru a nu uita de asta. Dacă puteți tăia 20 de minute, de una până la patru ori pe săptămână, sunteți pregătit pentru o explozie transpirată, care arde grăsimile.

Ațiputeafiinteresat